IDA CHRISTINE GUSTAFSSON

Todays to-do list

Publicerad 2013-04-17 10:09:00 i Min vardag,

Värmen är här, men det är även blåsten. Dock hellre varmt med lite vind än kallt och... kallt. Har börjar de senaste dagarna med en lång morgonpromenad med min mamma och hund, fantastiskt sätt att börja dagen kan jag lova – speciellt i sånt här väder.

Senare idag blir det en delinvägning på gymmet, mest för att se så vi är på rätt håll med vår träning  då det är ”för tidigt” för att se några resultat. Innan dess blir det till att fixa mitt hår och eventuellt en shoppingrunda för att köpa present till min bror som fyller dagen eftrer mig. Så som ni ser, en fullspäckad dag för en gång skull. Fred ut tills vidare

Dagens to-do...

  • Långpromenad med mamma
  • Sätta i mitt hår, samt färga och klippa in det
  • Presentshopping till mig själv och min bror
  • Invägning på gymmet
  • Träning på gymmet

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela