IDA CHRISTINE GUSTAFSSON

I need some motivation please

Publicerad 2013-04-23 12:08:39 i Min vardag, Träning,

Jag vill egentligen inte skriva det här, för då blir det mer verkligt, men jag har verkligen tappat mycket av min träningsmotivation (styrketräning). Jag hoppas det är en svacka som går över asap, för egentligen är det den bästa känslan som finns när man tar ut sig brutalt mycket på gymmet och känner hur öm man är i hela kroppen.
 
Jag började dock dagen med ett par varv i spåret så all min motivation är inte borta, tack och lov. Jag ska kombinera min styrketräning med löpning i större utsträckning i fortsättningen, jag måste göra det för att inte hamna i sådana här svackor tror jag.
 
Nu blir det till att söka jobb och sedan ska jag ge mig ut på en lång lång lång promenad med min älskade hund. Ska även hälsa på och försöka muntra upp Johanna lite senare idag, stackarn är sjuk. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela