IDA CHRISTINE GUSTAFSSON

For someone who likes tattoos, the most precious thing is bare skin.

Publicerad 2013-04-13 11:28:00 i Min vardag,

En återkommande tanke i mitt huvud är vad för tatuering som ska bli mitt nästa projekt. Min senaste tatuering är läkt men behöver fixas till lite efter ”reaktionen” jag fick som gjorde läkningsprocessen oändligt lång, så så snart den är fixad och fin kommer självklart ett foto på den – kanske tillsammans med mina andra tatueringar, vem vet. Hur som helst, dagligen går jag i tatueringstankar och jag vet redan ett par jag ska se till att få gjort inom den närmaste framtiden, den jag allra helst vill ha får dock vänta tills mina träning och kroppsmål nås. Hur lång tid ska det behöva ta hihi! 

Mina absolut största inspirationskällor, förutom random bilder på Tumblr och We heart it, är såklart Miley Cirus och Rihanna. Jag vet inte hur många tatueringar dom har men det är många och alla (nästan) är supersnygga. Är dock inget större fan av Rihannas senaste(!?) hon har gjort mellanunder brösten – fy satan så ful.

Random bilder från we heart it, jag ska inte göra något av motiven, men dom är sjukt snygga och grymt bra placerade.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela